Brněnská digitální agentura In Creative si k pěti letům existence nadělila nový web v nové vizuální identitě, včetně nového loga.
Web zajistila brněnská agentura Kreatura. Staví na ústředním vyhledávacím poli, jež je branou do nabízených marketingových služeb či řešení konkrétního marketingového problému.
Komunikační strategie webu má zrcadlit to, že In Creative se spíše než jako poskytovatel marketingových služeb vnímá jako průvodce a inspirátor ve světě online marketingu.
„Za pět let naše agentura vyrostla tolik, že jsme nový web museli začít budovat úplně od nuly. Celá práce včetně finálního ladění pak zabrala asi rok a půl,“ uved marketingový ředitel In Creative Michal Baturko Olbert.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval