Brněnská digitální agentura In creative zúročuje své bohaté zkušenosti s klienty ze stavebnictví a jemu blízkým oborům. Díky tomu může nabídnout značkám komplexní rozvoj stojící na znalostech prostředí, cílových skupin i potenciálu online marketingu v často konzervativních odvětvích.
Každý obor může zazářit v onlinu
Mohou mít například stavebniny úspěšný e-shop? Společnost Izomat je v online prostředí díky spolupráci s In creative už zavedená a dále roste. „Za dobu našich spoluprací s klienty z podobných oborů jsme se přesvědčili o tom, že i ryzí B2B společnost může být v online prostředí hvězdou. Ať už jde třeba o značky jako Internorm, JAF Holz, nebo třeba koupelny Dipro, u každé jsme našli cestu, jak se přiblížit svým zákazníkům, čímž výrazně posílily hodnotu svých brandů,“ uvedl CEO In creative Jakub Horáček.
A nejde jen o špičková okna, výrobky ze dřeva či střechy. Rukama In creative prošly značky, jejichž produkty a služby se potkávají prakticky u každého rodinného domu či veřejné budovy. „Aktuálně se staráme o marketing například značkám Lomax, VPO Protivanov nebo šenk Okna. V portfoliu máme i značku KM Beta, stavební firmu VW Wachal nebo třeba výtahy a bezpečnostní systémy Beta Control,“ vyjmenoval Horáček.
Když se staví na zkušenostech
Znalost prostředí a sezónnosti je v marketingu klíčová. „Díky zkušenostem můžeme dobře odhadnout vývoj trhu, a tomu přizpůsobit strategii. Proto jsme třeba s klientem Izomat mohli naplánovat celý marketingový rok dopředu, včetně práce s influencerem v podobě Jiřího Prskavce, což se odrazilo i na výrazném růstu e-shopu,“ prozradil dále Horáček.
In creative se značkám kromě výkonu stará také o brand. Občerstvení komunikace se tak dočkaly mimo jiné i firmy jako Lomax či Bakof, jimž zastřešuje kompletní prezentaci od úvodního manuálu po příspěvky na sítě.
In creative a Lomax: od tendru k expanzi
Od rodinných domů po infrastrukturu
In creative pomáhá realizovat sny o bydlení i stavbách, které obdivuje celá země. „Pracovali jsme třeba pro špičkové interiérové studio Hanák, reklamu řešíme i pro nízkoenergetické dřevostavby Vexta. S komunikací velkého výročí 70 let existence či průzkumem cílovky jsme ale pomohli i společnosti OHLA ŽS, která řeší obrovské zakázky budov, železnic, nebo dálnic,“ vyjmenoval Jakub Horáček.
Portfolio In creative pokrývá pomyslný dům od základů po střechu. Díky bohatým zkušenostem dokáže brněnská agentura sestavit každému klientovi funkční strategii na míru, která bude směřovat k plnění vytyčených cílů.
Text je součástí placené spolupráce s agenturou In creative