Na pozici influencer marketing manager kosmetického koncernu L’Oréal nastoupila v dubnu Tereza Marková. Stará se influencer managament napříč 16 značkami ve třech zemích, kterými jsou Česko, Slovensko a Maďarsko. Náplní její práce je interní nastavení procesů a brand safety, agenturní i přímé vztahy s influencery a zajištění návratnosti investic. V minulých letech Marková pro L’Oréal postavila a vedla tým pro sociální sítě, rovněž pro tři země. Na sociálních sítích vystupuje jako MamaLifestyle, byť z YouTube, kde má přes 200.000 sledujících, se stáhla, hlavně s ohledem na soukromí svých dětí. Je absolventkou Provozně-ekonomické fakulty České zemědělské univerzity.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval