Jitka Altman, která se v uplynulých pěti letech věnovala rozvoji influencer marketingu v Karlovarských minerálních vodách a pak ve Philipsu, přešla do agentury Kindred. V novém působišti je z pozice senior influencer marketing consultant zodpovědná za strategický rozvoj kampaní s influencery napříč celou skupinou Publicis Groupe, jíž je Kindred součástí. Zodpovědná je též za implementaci globálního nástroje pro plánování a vyhodnocování takových kampaní MSL Fluency.
Vedle kampaní agentury Kindred se bude Jitka Altman podílet i na dalších projektech napříč mateřskou Publicis Groupe. Kindred zajišťuje aktivity influencer marketingu pro značky Huawei, Excelent nebo HR ve Škoda Auto. „Chceme posílit influencerský pilíř v celé Publicis Groupe. Dlouho jsme hledali někoho, kdo má bohaté zkušenosti s influencer marketingem z klientské strany, což se nám nakonec povedlo,“ říká Martin Ježek, head of data, strategy and creative department agentury Kindred.