
Adéla Vašíčková
Na pozici head of influencer marketing nastupuje do PR agentury MSL Adéla Vašíčková. Ujímá se tak vedení týmu se zaměřením na spolupráci s influencery a kreativní řešení nejen pro online kanály klientů jako Mars, Procter & Gamble či Coca-Cola. Do agentury se vrací naplno po mateřské. Pozice byla od léta neobsazena, předtím tým vedla Tereza Horňáková. Vašíčková prošla několika agenturami, včetně AMI Communications. Od roku 2015 pracovala v Kindredu, kde měla na starosti zejména klienty z oblasti lifestylu a rychloobrátky (Philip Morris, Huawei nebo Česká Miss).

Internetové hovory z Hradu
Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Poslechněte si nový rozhovor
Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Jediná jarní novinka stanice