
Adéla Vašíčková
Na pozici head of influencer marketing nastupuje do PR agentury MSL Adéla Vašíčková. Ujímá se tak vedení týmu se zaměřením na spolupráci s influencery a kreativní řešení nejen pro online kanály klientů jako Mars, Procter & Gamble či Coca-Cola. Do agentury se vrací naplno po mateřské. Pozice byla od léta neobsazena, předtím tým vedla Tereza Horňáková. Vašíčková prošla několika agenturami, včetně AMI Communications. Od roku 2015 pracovala v Kindredu, kde měla na starosti zejména klienty z oblasti lifestylu a rychloobrátky (Philip Morris, Huawei nebo Česká Miss).

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku