Influencer v důchodu Čumrik nastoupil do Katz83

Jonáš Čumrik bude na pozici idea maker pracovat pro nový komunikační tým Tomáše Jirsy.

Jonáš Čumrik, idea maker Katz83. Foto: Natalie Kubenk

Jonáš Čumrik, idea maker Katz83. Foto: Natalie Kubenk

Jonáš Čumrik v únoru nastoupil na stálou pozici idea maker do nového komunikačního týmu Katz83 Tomáše Jirsy. Tam se zaměří na marketing, kreativu a efektivní využití sociálních sítí pro firemní komunikaci. Katz83 se profiluje jako experimentální komunikační brand s cílem koncentrovat talenty jinak než v tradiční agenturní struktuře. „Rychlost vývoje vyžaduje mít na své straně neortodoxní tým profesionálů, kteří umí překročit hranice,“ podotkl k Čumrikově nástupu Jirsa.

Osmadvacetiletý Jonáš Čumrik se pod pseudonymem Johny Machette do mediálního světa dostal skrz hudbu.

Potom se zaměřil na tvorbu videoobsahu především na YouTube. Dosud působil na volné noze. V Katz83 bude vytvářet a hledat nové možnosti na sociálních sítí pro firemní komunikaci.

Příkladem může být nová populární sociální síť Clubhouse a její potenciál právě pro firmy, případě jedince, kteří chtějí otevírat různá společenská témata. „Samozřejmě to nebude jenom o Clubhouse nebo o TikToku, ale komunikaci jako celku. Ve své podstatě jsem si vybral práci, kde budu pokračovat v tom, co jsem dělal doteď, jenom na to už nebudu sám. Dnes končím svou one man show a nastupuju cestu influencera v důchodu chodícího do práce. Na což se fakt moc těším,“ prohlásil Čumrik.

Ten v minulosti spolupracoval se značkou Coca-Cola mimo jiné na sítích Snapchat či Instagram, s telekomunikačním operátorem O2 na podpoře datových tarifů, roamingu či na skladbě Vánoční, HBO nebo Jaguar. V roce 2017 moderoval na hudební televizi Óčko, v roce 2018 podpořil osvětovou kampaň České kanceláře pojistitelů za bezpečnost za volantem.

Loni se na síti TikTok stal tváří kampaně organizace Díky, že můžem, která přiblížila mladším generacím téma sametové revoluce. Čerstvě propaguje půjčovnu elektromobilů GreenGo. Je častým komentátorem trendů na sociálních sítích a konzultantem.

Jonáš Čumrik jako soudruh Jonáš na TikToku s nadsázkou přibližoval realitu minulého režimu, v kampani pro Díky, že můžem

Jonáš Čumrik jako soudruh Jonáš na TikToku s nadsázkou přibližoval realitu minulého režimu, v loňské kampani pro Díky, že můžem. Foto: Aleš Král

Letos se Jonáš Čumrik stal propagátorem elektromobilů GreenGo

Letos se Jonáš Čumrik stal propagátorem elektromobilů GreenGo