Na českém mediálním trhu vzniká nové vydavatelství Info.cz Online Media. Majetkově v sobě spojí dva mediální projekty - zpravodajský web Info.cz a před rokem spuštěný agregátor Zdroj.cz. Info.cz dosud provozovala společnost Czech News Center, Zdroj.cz patřil pod akciovou společnost Fount. Novou firmu Info.cz Online Media si napůl rozdělí Czech Media Invest Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a Romana Korbačky a Fount, v jehož orgánech figuruje Radim Ochvat, šéf komunikace investiční skupiny PPF Petra Kellnera, a Tomáš Jirsa, majitel komunikační agentury C&B.
Nový projekt bude využívat primárně doménu Info.cz. Zdroj.cz svůj obsah zredukoval na jedno okno odkazů na jiné weby a na vybrané příspěvky ze sociálních sítí. Ze Zdroje do Infa přešel redaktor Jan Palička, jeden z dvou hlavních redakčních sil před rokem ve Zdroji (Filip Nachtmann se už dřív přesunul do Týdne). Novým členem společné redakce je Milan Rokos, dlouholetý „zahraničář“ Lidových novin. Šéfredaktorem zůstává Michal Půr, v roli vydavatele jej doplní Jirsa.
„Management společnosti připravuje řadu nových formátů, se kterými postupně seznámí své čtenáře a veřejnost v následujících týdnech a měsících,“ oznámilo nové vydavatelství. Mezi chystané formáty patří Topol Show, s bývalým premiérem za ODS Mirkem Topolánkem. Topolánek donedávna působil jako předseda Teplárenského sdružení ČR. Součástí nové obsahové nabídky dál budou videorozhovory Pavla Štrunce pod názvem Štrunc!
„Měli jsme v řadě ohledů podobnou strukturu čtenářů. Zároveň nám všem po zemětřesení na českém mediálním trhu z posledních let chybí jasně definované zpravodajské a názorové médium, které do veřejného prostoru vrátí kvalitní názorovou diskusi,“ prohlašuje šéfredaktor Půr. „Z obou dosavadních projektů proto bereme to, co pokládáme za užitečné pro naše čtenáře. Spojená redakce nám umožní více se zaměřit na kvalitu zpravodajství, komentářů i analýz,“ míní.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
