“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Info.cz po roce na webu dá tištěný speciál InfoLab

Titulní strana prvního čísla speciálu InfoLab

Titulní strana prvního čísla speciálu InfoLab

Zpravodajský web Info.cz vydavatelství Czech News Center uvádí v pondělí 20. listopadu na trh tištěný speciál nazvaný InfoLab. Půjde o magazín zaměřený vždy na jedno téma, především na trendy, které mění svět. Prvním tématem je umělá inteligence. Náklad časopisu je 10.000 kusů, rozsah 150 stran, jedno vydání bude stát 149 Kč. “Další číslo se na stáncích objeví na jaře příštího roku,” uvádí šéfredaktor webu Michal Půr.

Info.cz existuje rok. V příštím roce se také chystá pořádat eventy. Avizuje rovněž, že personálně posílí redakci. “Nově příchozí ještě více podtrhnou orientaci na zahraniční zpravodajství,” tvrdí Půr. Web začínal s plánem na milionovou návštěvnost za měsíc, v říjnu dosáhl na 1,4 milionu návštěvníků. “S návštěvností jsme maximálně spokojeni, nyní se budeme soustředit především na obsah a na budování komunity kolem celého zpravodajského portálu,“ uvedl šéfredaktor Půr. Plánuje i další videoformát k cyklu rozhovorů Štrunc!, který měl v říjnu 1,5 milionu přehrání.