Komunikační agentura Insighters od začátku roku zajišťuje pro českého výrobce a prodejce sportovního a outdoorového oblečení Kilpi komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram a nově též TikTok, výkonnostní kampaně a také influencer marketing. Tvářemi značky jsou přitom vrcholoví sportovci, kteří se podílejí i na vývoji samotných produktů.
Od března má na starost komplexní komunikaci agentury CzechTrade zahrnující sociální sítě Facebook, LinkedIn a Twitter, výkonnostní kampaně a také PR. Součástí zakázky je i kampaň k 25. výročí fungování CzechTrade. Insighters už CzechTrade obsluhuje v širokém spektru její činnosti, k níž se přidávají jednorázové komunikační projekty a kampaně.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
