Komunikační agentura Insighters od začátku roku zajišťuje pro českého výrobce a prodejce sportovního a outdoorového oblečení Kilpi komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram a nově též TikTok, výkonnostní kampaně a také influencer marketing. Tvářemi značky jsou přitom vrcholoví sportovci, kteří se podílejí i na vývoji samotných produktů.
Od března má na starost komplexní komunikaci agentury CzechTrade zahrnující sociální sítě Facebook, LinkedIn a Twitter, výkonnostní kampaně a také PR. Součástí zakázky je i kampaň k 25. výročí fungování CzechTrade. Insighters už CzechTrade obsluhuje v širokém spektru její činnosti, k níž se přidávají jednorázové komunikační projekty a kampaně.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
