Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Insportline si na sítě vybral Business Factory

Značka Insportline, český výrobce a dovozce vybavení pro fitness, sportovního zboží, produktů pro volný čas, svěřila své sociální sítě v Česku a na Slovensku agentuře Business Factory. Kromě sportovní komunity čítající 275.000 fanoušků se spolupráce týká i jejich motorkářského brandu W-Tec. Cílem je nárůst fanoušků a engagementu a také podpora prodeje.

Spolupráce zahrnuje strategii, přípravu a správu pokročilých výkonnostních kampaní (brandových, prodejních) i celkovou komunikační strategii a tvorbu obsahu pro sociální sítě, přípravu kreativy, influencer marketing a správu komunity.

„Komunikaci našich značek na sociálních sítích vnímáme jako zásadní článek nejen při budování značky, ale celého vztahu se zákazníkem,“ uvádí Ladislav Vichánek, marketing manager Insportline.