Značka Insportline, český výrobce a dovozce vybavení pro fitness, sportovního zboží, produktů pro volný čas, svěřila své sociální sítě v Česku a na Slovensku agentuře Business Factory. Kromě sportovní komunity čítající 275.000 fanoušků se spolupráce týká i jejich motorkářského brandu W-Tec. Cílem je nárůst fanoušků a engagementu a také podpora prodeje.
Spolupráce zahrnuje strategii, přípravu a správu pokročilých výkonnostních kampaní (brandových, prodejních) i celkovou komunikační strategii a tvorbu obsahu pro sociální sítě, přípravu kreativy, influencer marketing a správu komunity.
„Komunikaci našich značek na sociálních sítích vnímáme jako zásadní článek nejen při budování značky, ale celého vztahu se zákazníkem,“ uvádí Ladislav Vichánek, marketing manager Insportline.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
