Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Instagram dál rozšiřuje funkcionality pro inzerci produktů

Sociální síť Instagram opět rozšiřuje možnosti nakupování na své platformě. Zatímco v září přidala nakupování přes Stories a pomocí vyhledávání, nyní nabízí tři novinky, mezi které patří vytváření vlastních alb nebo nákup přímo z videí.

Uživatelé Instagramu si teď mohou ukládat své oblíbené produkty, na které narazí během vyhledávání, do zvláštního alba Nákupy, a kdykoli se k nim tak vrátit. Stačí přitom na vybraný produkt kliknout a uložit ho. 

Každý produkt si mohou uživatelé uložit do alba a kdykoli se k nim vrátit

Každý produkt si mohou uživatelé uložit do alba a kdykoli se k nim vrátit

Druhou novinkou je aktualizované nakupování na firemních profilech. Místo listování jednotlivými příspěvky a hledání jednotlivých předmětů k prodeji si teď uživatelé mohou rozkliknout kompletní nabídku firmy a prohlédnout si všechny produkty na jednom místě.

Zákazníci si mohou na jednom místě prohlédnout všechny produkty jedné značky

Zákazníci si mohou na jednom místě prohlédnout všechny produkty jedné značky

Instagram také rozšířil typy příspěvků, do kterých mohou firmy umístit odkazy na své výrobky. Kromě Stories a klasických příspěvků jsou to nyní i videa na hlavní zdi. Přes známou ikonu nákupní tašky si mohou uživatelé zobrazit přehled všech produktů, které se ve videu objevily včetně ceny a dalších informací.

Instagram zobrazí všechny produkty i z videí

Instagram zobrazí všechny produkty i z videí