Sociální síť Instagram opět rozšiřuje možnosti nakupování na své platformě. Zatímco v září přidala nakupování přes Stories a pomocí vyhledávání, nyní nabízí tři novinky, mezi které patří vytváření vlastních alb nebo nákup přímo z videí.
Uživatelé Instagramu si teď mohou ukládat své oblíbené produkty, na které narazí během vyhledávání, do zvláštního alba Nákupy, a kdykoli se k nim tak vrátit. Stačí přitom na vybraný produkt kliknout a uložit ho.
Druhou novinkou je aktualizované nakupování na firemních profilech. Místo listování jednotlivými příspěvky a hledání jednotlivých předmětů k prodeji si teď uživatelé mohou rozkliknout kompletní nabídku firmy a prohlédnout si všechny produkty na jednom místě.
Instagram také rozšířil typy příspěvků, do kterých mohou firmy umístit odkazy na své výrobky. Kromě Stories a klasických příspěvků jsou to nyní i videa na hlavní zdi. Přes známou ikonu nákupní tašky si mohou uživatelé zobrazit přehled všech produktů, které se ve videu objevily včetně ceny a dalších informací.