Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Instagram inovuje hledání a zařadil svůj účet @shop pro nakupování

Nové prvky mohou uživatelé najít ve vyhledávání, IGTV a v Obchodě

Nové prvky mohou uživatelé najít ve vyhledávání, IGTV a v Obchodě

Sociální síť Instagram přináší několik novinek, které uživatelům mají usnadnit vyhledávání a také nakupování přímo v aplikaci. Jednou z nich je také nový účet @shop, který spravuje Instagram a který nabízí produkty od populárních značek z celého světa. Profil shromažďuje zboží různých obchodů podle aktuálních trendů. Každý den se na něm objevují nové položky. Každá z nich je zároveň označena nákupní ikonou, takže se uživatelé mohou nechat přesměrovat přímo do příslušného e-shopu, kde si výrobek zakoupí.

Účet @shop každý den nabízí produkty nových populárních značek

Účet @shop každý den nabízí produkty nových populárních značek

Mezi inovace patří též zmíněné vylepšení vyhledávání. Hlavní změnou je nový design navigační lišty, která nyní zahrnuje také zkratky na IGTV a Obchod. Uspořádání videií v IGTV také prošlo několika změnami, zejména v přesnějším doporučování obsahu. Pod záložkou Obchod uživatelé najdou populární produkty a nový filtr kategorií v navigační liště. Další témata se přizpůsobují zájmům uživatele podle toho, co nejčastěji vyhledává. V dalších týdnech by do zobrazeného obsahu ve vyhledávání měly přibýt také příběhy uživatelů.