Sociální síť Instagram testuje další nástroj, který má jeho uživatelům umožnit nakupovat přímo v aplikaci. Vybrané firmy totiž mohou kromě inzerování produktů a odkazovaní na svůj e-shop nabídnout přímo na Instagramu takzvaný checkout, tedy vytvoření i uhrazení objednávky. Zákazníci si tak mohou zakoupit produkty, aniž by museli opustit aplikaci.
Uživatelům stačí pouze vybrat si zboží a při rozkliknutí jeho detailů jim Instagram nabídne možnost nákupu. Podobně jako v jiných e-shopech si pak zákazníci vyberou barvu, velikost nebo jiné parametry a objednávku uhradí připojenou kartou. Údaje adresáta přitom stačí vyplnit pouze při prvním nákupu, aplikace si je poté uloží.
Instagram uživatele také pravidelně informuje o stavu objednávky prostřednictvím notifikací. Nástroj je zatím dostupný pouze pro vybrané značky a jen v rámci testování, Instagram však plánuje jeho rozšíření.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
