Instagram prosecca Mionetto spravuje Adison

Agentura Adison pro klienta Bohemia Sekt spravuje instagramový profil značky Mionetto Prosecco. Strategie komunikace značky vychází z propojení s Itálií, módou a městským životním stylem, obsah celého profilu proto vzniká ve spolupráci s českými influencery. Vybráni byli jak ti s desítkami tisíc sledujících - například Mariana Prachařová nebo Nikol Moravcová -, tak bloggerky s menším zásahem, které tak podle agentury „dostaly šanci zvýšit povědomí o svém vlastním profilu“.

„Instagramu vládnou influenceři z řad blogerů či celebrit. Právě proto jsme se rozhodli svěřit obsah do jejich rukou, formou takeover, převzetí. V rámci tříměsíční startovací kampaně má každých 14 dní profil jiného správce, který vymýšlí, jak komunikaci pojmout, a stará se i o exekuci svých nápadů. My pouze dojednáváme spolupráci, konzultujeme a spravujeme reklamu,“ vysvětluje systém komunikace Alžběta Fridrichová, ředitelka Adisonu.