Agentura Adison pro klienta Bohemia Sekt spravuje instagramový profil značky Mionetto Prosecco. Strategie komunikace značky vychází z propojení s Itálií, módou a městským životním stylem, obsah celého profilu proto vzniká ve spolupráci s českými influencery. Vybráni byli jak ti s desítkami tisíc sledujících - například Mariana Prachařová nebo Nikol Moravcová -, tak bloggerky s menším zásahem, které tak podle agentury „dostaly šanci zvýšit povědomí o svém vlastním profilu“.
„Instagramu vládnou influenceři z řad blogerů či celebrit. Právě proto jsme se rozhodli svěřit obsah do jejich rukou, formou takeover, převzetí. V rámci tříměsíční startovací kampaně má každých 14 dní profil jiného správce, který vymýšlí, jak komunikaci pojmout, a stará se i o exekuci svých nápadů. My pouze dojednáváme spolupráci, konzultujeme a spravujeme reklamu,“ vysvětluje systém komunikace Alžběta Fridrichová, ředitelka Adisonu.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
