Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Instore rádio supermarketů Billa přechází na celodenní živé vysílání

Program instore rádia supermarketů Billa vzniká ve Vídni

Program instore rádia supermarketů Billa vzniká ve Vídni

Půl roku po startu svého rádia začínají supermarkety Billa provozovat jeho vysílání živě a po celý den. Živé vysílání instore rádia pro zákazníky Billy začalo v pondělí 3. září v 7.00, jeho součástí je hudba, zprávy, předpověď počasí, kulinářské tipy, rozhovory s hosty a především informace o aktuálních akčních nabídkách nebo novinkách Billy. Zatímco se živě vysílala pouze „ranní show“ pro zaměstnance od 5.00 do 7.00, nově je live program od 7.00 do 21.00, ve všech 225 prodejnách v Česku. O přípravu programu se nově stará desetičlenný profesionální tým se sídlem ve Vídni, v čele s Janou Bujňačkovou.

„Rádio Billa využíváme pro komunikaci se zákazníky i se zaměstnanci. Kromě možnosti informovat o dění ve společnosti Billa, akčních nabídkách, marketingových kampaních a nových projektech, které plánujeme, vnímáme rádio i jako efektivní prodejní kanál. Dokáže zákazníky motivovat k impulzivním nákupům, protože nabízí prostor pro komunikaci produktových novinek,“ uvedla Simona Breen, marketingová ředitelka Billy.