Josef Šlerka a Tomáš Pluhařík byli hosty dnešního PR Brunche, tradiční setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřilo na automatizaci v PR. Přehrajte si videozáznam celé akce.

Internet Effectiveness Awards 2018

Projekty do 13. ročníku soutěže internetové efektivity můžete hlásit do 20. dubna.

Už potřinácté se otevírá soutěž internetové efektivity Internet Effectiveness Awards pro nominace internetových projektů, kampaní a aplikací. Projekty je možné přihlásit do 20. dubna 2018, a to online přímo na stránkách soutěže.

„Nový ročník IEA pokračuje v rozšířeném záběru soutěže, projekty je možné nominovat nejen do oborových kategorií, ale také do kategorií mobilních aplikací, e-shopů, digitálních kampaní, e-mailingu, sociálních sítí a obsahového marketingu. Všechny kategorie jsou hodnoceny z pohledu efektivity přínosu řešení pro zadavatele. Dodavatelé a agentury budou tedy moci zadavatelům prokázat, že dokáží z dané investice vytěžit nevyšší přínos. Konečně co důležitějšího by mělo zadavatele zajímat?“ zdůrazňuje manažer soutěže a Asociace.biz Leoš Špachta.

Porota se bude letos skládat celkem z 22 porotců, manažerů a autorit digitální branže, mezi které patří například Petra Balcarová z agentury WMC/Grey, Kateřina Borovanská z agentury Freya, Jan Jirsa z Lega, Petr Kuneš z ČSOB, Pavel Pola z Etnetery a Michal Kříž z Dark Side. Hlavním partnerem soutěže je Microsoft, v jehož pražském konferenčním centru se uskuteční v úterý 19. června 2018 prezentace nejúspěšnějších nominovaných řešení pod názvem IEA Business Inspiration a galavečer s vyhlášením výsledků.

Absolutní vítěz soutěže získá cenu Grand Prix IEA v podobě luxusního křišťálu od sklárny Moser. Tuto cenu v posledních ročnících získaly společnosti Cool Ticketing za Cashless nákupy přes Cool Ticket na Rock for People, Lego za projekt Wish List, ČSOB/Era za projekt CSR Era pomáhá regionům nebo Ford Motor Company za kampaň Jak prodat auto, které ještě není na trhu.