Už potřinácté se otevírá soutěž internetové efektivity Internet Effectiveness Awards pro nominace internetových projektů, kampaní a aplikací. Projekty je možné přihlásit do 20. dubna 2018, a to online přímo na stránkách soutěže.
„Nový ročník IEA pokračuje v rozšířeném záběru soutěže, projekty je možné nominovat nejen do oborových kategorií, ale také do kategorií mobilních aplikací, e-shopů, digitálních kampaní, e-mailingu, sociálních sítí a obsahového marketingu. Všechny kategorie jsou hodnoceny z pohledu efektivity přínosu řešení pro zadavatele. Dodavatelé a agentury budou tedy moci zadavatelům prokázat, že dokáží z dané investice vytěžit nevyšší přínos. Konečně co důležitějšího by mělo zadavatele zajímat?“ zdůrazňuje manažer soutěže a Asociace.biz Leoš Špachta.
Porota se bude letos skládat celkem z 22 porotců, manažerů a autorit digitální branže, mezi které patří například Petra Balcarová z agentury WMC/Grey, Kateřina Borovanská z agentury Freya, Jan Jirsa z Lega, Petr Kuneš z ČSOB, Pavel Pola z Etnetery a Michal Kříž z Dark Side. Hlavním partnerem soutěže je Microsoft, v jehož pražském konferenčním centru se uskuteční v úterý 19. června 2018 prezentace nejúspěšnějších nominovaných řešení pod názvem IEA Business Inspiration a galavečer s vyhlášením výsledků.
Absolutní vítěz soutěže získá cenu Grand Prix IEA v podobě luxusního křišťálu od sklárny Moser. Tuto cenu v posledních ročnících získaly společnosti Cool Ticketing za Cashless nákupy přes Cool Ticket na Rock for People, Lego za projekt Wish List, ČSOB/Era za projekt CSR Era pomáhá regionům nebo Ford Motor Company za kampaň Jak prodat auto, které ještě není na trhu.