Pod heslem Do křupava vypečené Vánoce odstartoval e-shop Lékárna.cz ze skupiny Pears Health Cyber tradiční vánoční hru, jejímž letošním tématem je pečení perníčků ve virtuální kuchyni. Těch se za prvních 10 dnů od spuštění napeklo už více než 50.000. Výhrou jsou dárky, slevy nebo doprava zdarma.
Téma letošní hry, pečení perníčků, vybrala firma z několika důvodů. Odkazuje jimi na své zázemí v Chrudimi na Pardubicku, kde má perníkářství dlouholetou tradici, i na současnou poptávku zákazníků. „Jsme svědky toho, jak se v českých rodinách mění pohled na zdraví. Už to zdaleka není jen o lécích, vitamínech a doplňcích stravy. V našem širokém sortimentu se lidé stále víc zajímají o zdravé potraviny, bezlepkové mouky, semínka, oříšky, šťávy, oleje nebo například alternativní sladidla. Něco zdravého na zub si zákazníci přidávají už do většiny svých objednávek,“ uvedla Karel Klodner, výkonný ředitel Lékárna.cz. Součástí vánoční stránky jsou i zdravé recepty, jejichž autorkou je foodbloggerka Zuzana Bihary.
Na microsite najdou zákazníci i tipy na dárky pro celou rodinu. „Stránku jsme postavili tak, abychom lidem maximálně usnadnili orientaci v naší nabídce, kde je připraveno více než 25.000 produktů pro zdraví i krásu,“ doplnil Klodner. Letošní soutěž byla spuštěna 1. listopadu a poběží do 20. prosince. Kampaň poběží online, včetně sociálních sítí.
Do křupava vypečené Vánoce
- Značka: Lékarna.cz
- Klient: Pears Health Cyber
- Kreativní agentura: inhouse
- Mediamix: online
- Microsite: www.lekarna.cz/vanoce
- Timing: listopad - prosinec 2018
Sdílejte