Tým interní mediální agentury vydavatelství Czech News Center, zaměřené na malé a střední klienty, je kompletní. Nově do něj přibyli Jiří Siegel, který v Czech News Center pracuje dva roky jako key account manager, Viktor Šušnyák, Katarína Chytrá a Markéta Klečková z Mindshare, kde šéfoval Martin Hanzal, jenž mediálku Czech News Center řídí od jejího založení letos v dubnu. Dál přišli ještě Nikola Šéfrová a Jan Lukáč z Adexpresu.
Siegel se ujal řízení výkonnostních aktivit. Šušnyák a Chytrá obsadili pozice seniorních konzultantů pro komunikační strategie klientů. Klečková doplnila plánovací tým na pozici account manažerky. Seniorní konzultanti Šéfrová a Lukáč si vzali na starost agendu programatického nákupu.
Prvními klienty jsou Body Color se značkami Vitex a HB Body, startup Anyrent nebo Trade Centre Praha, jemuž agentura zajišťuje komplexní správu sociálních sítí Pražských náplavek. „Společně s obchodním týmem jsme identifikovali potenciální stávající klienty pro rozšíření spolupráce, stejně jako segmenty a klienty pro akvizici. Intenzivně nyní pracujeme na doporučeních pro letošní hlavní sezónu i na celoročních komunikačních plánech pro rok 2022,“ uvedl ředitel Martin Hanzal.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
