Produkt společnosti Intersnack Bohemia Tyčinky má mít v listopadu a prosinci vůbec první kampaň ve své historii.
V minisérii čtyř televizních spotů značka Bohemia na příkladu tradičních tyčinek s nadsázkou glosuje nesmyslné zákazy Evropské unie. Bohemia Tyčinky jsou představeny jako tradiční kvalitní produkt, místní pochoutku, na který si Češi od nikoho nenechají sahat. Koncept pochází z dílny agentury McCann Erickson, spoty režíroval Saša Gedeon.
„Bohemia Tyčinky patří mezi nejoblíbenější a nejprodávanější slané snacky. Proto jsme pro období hlavní sezóny připravili silnou mediální kampaň,“ vysvětluje pozadí kampaně brand manažer Marek Gold.
Ve třech spotech fiktivní zástupci Evropské komise – Ital, Francouz a Němec vyslovují své názory, proč tradiční Bohemia Tyčinky neobstojí v EU, a navrhují, pokud nebudou splněny jejich požadavky, tyčinky zakázat. Spoty končí rezolutním odmítnutím „na ty si přece nenecháme sáhnout – Bohemia Tyčinky nejlepší takové, jaké jsou“.
Obsah čtvrtého dílu agentura zatím nezveřejnila, naznačuje, že „dojde k setkání a sporu všech tří eurokomisařů“.
Kampaň (první tři díly) poběží od 3. 11. do 4. 12. na TV Prima, Nova, Prima Cool, Prima Love, TV Barandov, Nova Cinema a AT Max. Další podpora bude v outdooru, printu a na internetu. Závěrečný spot bude nasazen od 4. do 18. 12.