Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Investiční skupina MTX Group si vybrala Apploud

Jan David

Jan David

Studio Apploud získal nového klienta. Je jím tuzemská investiční skupina MTX Group Petra Otavy. Studio vyhrálo tendr na kompletní novou vizuální identitu skupiny, pod níž spadá devět českých a zahraničních firem.

Součástí nové identity je i zpracování manažerských prezentací, výroční zprávy nebo kompletní tvorba nového webu MTX Group a webů stěžejních společností skupiny Metalimex a Alinvest. Nová online identita přitom poukazuje na propojení všech společností ve struktuře a vnitřní synergii.

S novým klientem přichází i nová posila do projektového týmu. Apploud přivítal Petra Vávru. Ten má za sebou zkušenosti ze Shoptet.cz, kde zaštítil celý projekt Obchodiště.cz. V minulosti pracoval pro značky jako Bayer, GSK nebo Pfizer.