
Jan David
Studio Apploud získal nového klienta. Je jím tuzemská investiční skupina MTX Group Petra Otavy. Studio vyhrálo tendr na kompletní novou vizuální identitu skupiny, pod níž spadá devět českých a zahraničních firem.
Součástí nové identity je i zpracování manažerských prezentací, výroční zprávy nebo kompletní tvorba nového webu MTX Group a webů stěžejních společností skupiny Metalimex a Alinvest. Nová online identita přitom poukazuje na propojení všech společností ve struktuře a vnitřní synergii.
S novým klientem přichází i nová posila do projektového týmu. Apploud přivítal Petra Vávru. Ten má za sebou zkušenosti ze Shoptet.cz, kde zaštítil celý projekt Obchodiště.cz. V minulosti pracoval pro značky jako Bayer, GSK nebo Pfizer.

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička
