Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Investor Barta s šéfredaktorem Novotným spustili bulvár Extra.cz, podobá se Super.cz

Jako zástupkyně šéfredaktora Novotného je v tiráži uvedena modelka Agáta Hanychová.

Odstartoval nový bulvární web Extra.cz. Investuje do něj Jan Barta, jeho šéfredaktorem je Pavel Novotný, který předtím vedl týdeník Spy vydavatelství Bauer Media. Doména www.extra.cz patřila dlouhá léta novináři Miloši Čermákovi, od něj ji nedávno Barta odkoupil.

Web provozuje společnost Extra Media Online, ze 75 % vlastněná Bartou kontrolovanou kyperskou firmou Absurd Capital, ze zbylých 25 % pak Tomášem Kačenou, též majitelem komunikační agentury Big Bang Media. Kačena je zároveň ředitelem Extra Online Media.

Jako zástupkyně šéfredaktora Novotného je v tiráži uvedena modelka Agáta Hanychová, redaktorkami jsou Barbora Koukalová, Nikol Štíbrová známá ze seriálu Novy Pojišťovna štěstí a Markéta Hellingerová, někdejší pracovnice PR televize Prima.

Web spuštěný k 1. březnu připomíná předloni úspěšně redesignovaný bulvár Super.cz spjatý s portálem Seznam.cz - podobá se mu úsporným rozvržením (jedním úzkým sloupcem obsahu) a způsobem rozklikávání fotografií v článcích. Podobně se podobou Super.cz inspirovalo Bleskově.cz společnosti Centrum Holdings, která vydává též Aktuálně.cz.

Barta plánuje, že Extra.cz se v návštěvnosti brzy zařadí právě za Super.cz (3 miliony návštěvníků měsíčně) a Blesk.cz (1,5 milionu): „Do dvou měsíců to bude bulvární trojka.“ Má prý k dispozici zdroj vysoké návštěvnost ze sociálních sítí. Projekt staví jako nákladově nenáročný a do dvou tří let jej chce prodat „nějakému mediahousu, který zaspal internet“.

„Z mé strany se nejedná o nějak šílenou investici, řádově si myslím, že do toho nacpu tak 10 milionů korun do doby, než to bude break-even,“ uvedl nedávno Barta. Projekt má mít „hlavně geniální marketing“.

Vlevo Extra.cz, vpravo Super.cz

Vlevo Extra.cz, vpravo Super.cz