Invibes Advertising expanduje do střední a východní Evropy

Obchodním ředitelem pražské pobočky se stal Petr Mareš, který přišel z Visibility Digital.

Zleva Nicolas Pollet, Petr Mareš, Ewelina Kluz, Kris Vlaemynck

Zleva Nicolas Pollet, Petr Mareš, Ewelina Kluz, Kris Vlaemynck

Technologická firma Invibes Advertising specializující se na digitální reklamu otvírá dvě nově kanceláře, v Polsku ve Varšavě a v Česku v Praze. Pokračuje tak mezinárodní expanze firmy, kterou v roce 2011 založili Nicolas Pollet a Kris Vlaemynck a která je kótovaná na burze Euronext Growth Paris. Už loni Invibes Advertising otevřela pobočky v Belgii, Nizozemsku, Skandinávii a také v Jihoafrické republice a ve Spojených arabských emirátech.

Obchodním ředitelem pražské pobočky se stal Petr Mareš, který dosud zastával pozici mediálního stratéga a ředitele tradingu digitální marketingové agentury Visibility Digital. Dřív pracoval jako business development director v digitální mediální agentuře Adexpres ze skupiny Dentsu či jako obchodní ředitel v agentuře zaměřené na výkonnostní marketing H1.cz ze skupiny GroupM komunikačního koncernu WPP. „Pevně věřím, že Invibes bude velmi brzy globální jednička mezi in-feed reklamními technologiemi,“ prohlásil Mareš. Právě na takzvanou in-feed reklamu, integrovanou v mediálním obsahu, se platforma zaměřuje.

Ředitelkou Invibes pro střední a východní Evropu (CEE) se stala Ewelina Kluz, povede varšavskou pobočku v Polsku. Kluz posledních osm let působila jako ředitelka obchodního týmu ve vydavatelství Burda, jedné z předních německých mediálních skupin, kde dohlížela na segmenty životního stylu a luxusu pro Polsko. Předtím pracovala jako PR konzultantka pro značky z oblasti maloobchodu, módy a kosmetiky.

Invibes se inspiruje reklamou na sociálních sítích, nabízí technologie optimalizované pro distribuci reklamy v uzavřené síti mediálních skupin. Ta zahrnuje Bertelsmann, Hearst, Groupe Marie Claire či Axel Springer. Mezi klienty patří velké značky jako Mercedes, Samsung, Levi’s nebo IBM.