Technologická firma Invibes Advertising specializující se na digitální reklamu otvírá dvě nově kanceláře, v Polsku ve Varšavě a v Česku v Praze. Pokračuje tak mezinárodní expanze firmy, kterou v roce 2011 založili Nicolas Pollet a Kris Vlaemynck a která je kótovaná na burze Euronext Growth Paris. Už loni Invibes Advertising otevřela pobočky v Belgii, Nizozemsku, Skandinávii a také v Jihoafrické republice a ve Spojených arabských emirátech.
Obchodním ředitelem pražské pobočky se stal Petr Mareš, který dosud zastával pozici mediálního stratéga a ředitele tradingu digitální marketingové agentury Visibility Digital. Dřív pracoval jako business development director v digitální mediální agentuře Adexpres ze skupiny Dentsu či jako obchodní ředitel v agentuře zaměřené na výkonnostní marketing H1.cz ze skupiny GroupM komunikačního koncernu WPP. „Pevně věřím, že Invibes bude velmi brzy globální jednička mezi in-feed reklamními technologiemi,“ prohlásil Mareš. Právě na takzvanou in-feed reklamu, integrovanou v mediálním obsahu, se platforma zaměřuje.
Ředitelkou Invibes pro střední a východní Evropu (CEE) se stala Ewelina Kluz, povede varšavskou pobočku v Polsku. Kluz posledních osm let působila jako ředitelka obchodního týmu ve vydavatelství Burda, jedné z předních německých mediálních skupin, kde dohlížela na segmenty životního stylu a luxusu pro Polsko. Předtím pracovala jako PR konzultantka pro značky z oblasti maloobchodu, módy a kosmetiky.
Invibes se inspiruje reklamou na sociálních sítích, nabízí technologie optimalizované pro distribuci reklamy v uzavřené síti mediálních skupin. Ta zahrnuje Bertelsmann, Hearst, Groupe Marie Claire či Axel Springer. Mezi klienty patří velké značky jako Mercedes, Samsung, Levi’s nebo IBM.