Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Inzerci v 5plus2 bude prodávat Mafra, i v balíčku s Metrem

Obchodní tým povede Miroslav Mareš. Vznikne inzertní balíček XXL deníku Metro a titulů 5plus2.

Strana 2 a 3 týdeníku 5plus2 ze 17. října

Týdeníky 5plus2 používal Andrej Babiš před říjnovými volbami k propagaci své politiky

Prodej reklamy v regionálním týdeníku 5plus2 a na jeho webu 5plus2.cz firmy AGF Media bude od 1. ledna 2014 zajišťovat vydavatelství Mafra. Do něj také přechází tým obchodníků AGF Media. AGF Media i Mafra patří podnikateli a politikovi Andreji Babišovi.

Prodej inzerce národním klientům a mediálním agenturám bude v příštím roce zajišťovat obchodní tým pod vedením Miroslava Mareše, který dosud vedl inzertní tým bezplatného deníku Metro. Ředitelem regionální inzerce 5plus2 je Václav Veselý.

Mafra začne nabízet balíček inzerce v Metru a 5plus2 pod obchodním názvem XXL. Mafra už má inzertní balíčky Power Kombi (MF Dnes, Lidové noviny, Metro), Top Kombi (MF Dnes, Lidové noviny) a Top Region (regiony MF Dnes, Metro).

Ztrátové týdeníky 5plus2 vycházejí v sedmi desítkách regionálních mutací, v celkovém nákladu 1 milion kusů. Metro denně tiskne 350.000 výtisků, distribuuje se v Praze a dalších 50 městech Česka. Samostatnou firmu vydávající Metro pohltila Mafra letos na sklonku léta.

Obsahové změny či změnu záběru Babišův týdeník zatím neplánuje. “Ani v roce 2014 nemíní týdeník 5plus2 vyklízet regionální trh a opouštět některé lokality. Počítáme s obdobným zásahem jako v roce 2013 a budeme vydávat 71 okresních mutací týdeníku 5plus2. Nejednáme o snížení počtu těchto mutací,” řekl ČTK minulý týden šéfredaktor titulů Jan Korbel.