Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Inzertní televize TipTV po 66 dnech ukončila vysílání, svádí to na povodně a politiku

Manažer stanice TipTV Radek Pažout (vlevo) a technický šéf Zdeněk Sláma

Manažer stanice TipTV Radek Pažout (vlevo) a technický šéf Zdeněk Sláma

Inzertní televize TipTV po devíti týdnech a třech dnech ukončila pozemní televizní vysílání. Upozornil na to dnes server Digizone.cz, televize o konci vysílání stručně informuje na internetových stránkách. Přestala platit za šíření Českým Radiokomunikacím.

Televize TipTV se zaměřovala na propagaci firem a jejich výrobků. Vedle toho vysílala kontaktní pořady jako Vědmy radí, které měly být doplňkovým formátem umožňujícím dodržovat časy pravidelných pořadů.

Program měl být celoplošný, šířil se v pozemním multiplexu 3, kterou České Radiokomunikace provozují přes dceřinou firmu Czech Digital Group. Pilotně vysílat začal 26. dubna, posléze 6. května ohlásila přechod na ostrý provoz, tedy začala zařazovat živě moderované bloky.

Stanici provozovaly firmy Tip TV broadcast (drží licenci), TIP TV production a Tip TV marketing services majitelů Zdeňka Slámy, spoluzakladatele brněnské bTV a bývalého technického ředitele už nevysílající Public TV, a Radka Pažouta, dlouholetého obchodního ředitele brněnských veletrhů. Ten podle Borovan.cz z projektu nedávno odešel.

„Jelikož v naší zemi v uplynulých týdnech řádily povodně a příznivá není ani politická situace, inzerenti nemají čas ani chuť hledat nové a moderní cesty své propagace,“ nabízí v oficiálním prohlášení vysvětlení Zdeněk Sláma.

„Ocitli jsme se v situaci, kdy bylo nutné během několika dnů udělat zásadní rozhodnutí – my jsme se rozhodli vysílání pozastavit také s ohledem na to, že nechceme riskovat dluhy. Věříme, že v brzké budoucnosti začneme znovu s upravenou koncepcí a čistým štítem,“ prohlásil také.

Tvrdí, že televize neskončí: „Management televize už v této chvíli jedná o nových variantách spolupráce a hledá cesty, jak s tímto modelem prodejního televizního kanálu spojeného s webovým rozhraním pokračovat. V tuto chvíli je jasné to, že úspěšné formáty se svého pokračování dočkají.“