Česká pobočka francouzské výzkumné společnosti Ipsos ovládla tuzemskou firmu MGE Data, která se zaměřuje na měření venkovní reklamy. Ipsos v ní letos získal většinových 60 %. Po 10 % si ponechali původní majitelé Jan Kaigl, David Strnad, Svatopluk Škuta a Tomáš Kocian. MGE Data byla založena v roce 1996. Specializuje se na vývoj a výrobu zařízení a řešení pro aplikace v oblasti mobility, geomarketingu a mediálního výzkumu.
Firmy spolupracují od roku 2007. Akvizicí firmy MGE Data se nabídka služeb obou společností rozšíří do 15 zemí po celém světě, včetně Německa, Rakouska, Polska, Belgie, Mexika, Chile či Spojených arabských emirátů, což přinese údaje o sledování venkovních reklamních nosičů pro téměř 1,5 milionu reklamních ploch, oznámil Ipsos.
Ten je předním hráčem právě v oblasti měření venkovní reklamy, systémy měření navrhl ve Velké Británii, Austrálii, Francii, Švédsku či Brazílii.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
