Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

IS Media instalovala do sítě Oxalis speciální digitální nosiče

Obrazové marketingové nosiče jsou umístěny v 65 prodejnách v Česku a na Slovensku.

Digitální nosiče od IS Media v síti Oxalis

Digitální nosiče od IS Media v síti Oxalis

Česká síť prodejen s čajem a kávou Oxalis průběžně doplňuje svou marketingovou prezentaci na prodejnách o nové digitální zobrazovače. I přes nastupující ekonomickou krizi investuje nadále do vybavení prodejen a zákazníci se zde mohou setkat s novými digitálními panely, přenosnými panely typu „áčko“ a tablety u pokladen. Tuto službu dodává do sítě Oxalis zlínská společnost IS Media, která po vynucené koronavirové pauze pokračuje v instalacích.

Obrazové marketingové nosiče jsou nyní umístěny v 65 prodejnách v Česku a na Slovensku. „Obrazovka podle posledních průzkumů dokáže upoutat až o 400 % vyšší pozornost než statická reklama. Navíc digitální reklama na prodejnách může až o 30 % prodloužit čas, který zde zákazníci stráví,“ shrnuje důvody pro umístění panelů Petr Zelík, jednatel společnosti Oxalis s tím, že pro svá marketingová sdělení prodejny využívají nově jak tablety u pokladen, tak totemy s televizním zobrazovačem či přenosné video stojany.

Vysílání obsahu na digitálních nosičích realizuje IS Media systémem řízení vzdálenou správou podle zadání. „Klient však může kdykoliv do obsahu zasáhnout a změnit či upravit obsah dle potřeby,“ doplňuje David Malina, manažer IS Media, a doplňuje, že samozřejmostí jsou jednak jazykové mutace vysílání, ale také možnost individuální marketingové komunikace až do úrovně jednotlivých zařízení.

Nová prodejna značky Oxalis na Novém Smíchově

Nová prodejna značky Oxalis na Novém Smíchově

Oxalis se tak zařadil ke stovkám dalších provozoven a prodejen, do kterých společnost IS Media televizní systém dodává. V současnosti IS Media spravuje digitální zobrazovače v téměř 400 místech po celém Česku a Slovensku. „Dnes už je využívají jak velká obchodní centra, tak supermarkety, prodejny či hotely nebo firmy. Toto médium totiž umožňuje vytvořit program zcela na míru pro zákazníky či zaměstnance, vysílat vlastní reklamní spoty a upoutávky, zprávy o počasí, aktuální čas, datum a také textové zprávy ze světa i regionu,“ uzavírá David Malina.

Text je součástí placené spolupráce s agenturou IS Produkce