
Kávový energetický nápoj Wkup vstoupí na trh na podzim
Výběrové řízení na zaváděcí kampaň nového energetického nápoje Wkup od německé společnosti Melitta vyhrály agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network. Do tendru byly pozvány Kaspen, 2Fresh a Isobar, Kaspen se ale nakonec neúčastnil. Nový energetický kávový nápoj má vstoupit na český a slovenský trh na podzim, prezentovat se bude jako zdravá alternativa k tradičním energetickým nápojům.
Kampaň poběží offline i online, včetně sítí. „Pro komunikaci se nám podařilo najít signifikantní vizuální systém, který nám umožní jednoduše škálovat exekuce. Hrajeme si s kontrastem malého produktu a jeho velké síly. Vtipně dramatizujeme benefity, věnujeme se příležitostem ke konzumaci a nebojíme se ani lehce pošťouchnout konkurenci z řad energy drinků,“ popisuje vítězný koncept kreativní ředitel Isobaru Pavel Flégl.
„Z pohledu strategie jsme v první řadě analyzovali kategorii. Ta je nabitá testosteronem, extrémními sporty a hudbou a v komunikaci jednotlivých značek velmi podobná. Proto jsme vycítili příležitost jít do kontrastu s tím, jak se značky v kategorii prezentují,“ dodává strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.
„Isobar si nás získal prezentovanými koncepty, ale i formou a nadšením během samotné prezentace. Ačkoliv byl aktuální tendr zaměřen na komunikaci značky Wkup, hledali jsme kreativního partnera pro dlouhodobou spolupráci na brandech z našeho portfolia food, které budeme uvádět na trh v příštích letech,“ říká generální manažerka Melitty pro Česko a Slovensko Martina Hrušínská.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
