Isobar a Bistro Social uvedou nápoj od Melitty

Kreativní agentura Isobar připraví zaváděcí kampaň na kávový energetický nápoj Wkup.

Kávový energetický nápoj Wkup vstoupí na trh na podzim

Kávový energetický nápoj Wkup vstoupí na trh na podzim

Výběrové řízení na zaváděcí kampaň nového energetického nápoje Wkup od německé společnosti Melitta vyhrály agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network. Do tendru byly pozvány Kaspen, 2Fresh a Isobar, Kaspen se ale nakonec neúčastnil. Nový energetický kávový nápoj má vstoupit na český a slovenský trh na podzim, prezentovat se bude jako zdravá alternativa k tradičním energetickým nápojům.

Kampaň poběží offline i online, včetně sítí. „Pro komunikaci se nám podařilo najít signifikantní vizuální systém, který nám umožní jednoduše škálovat exekuce. Hrajeme si s kontrastem malého produktu a jeho velké síly. Vtipně dramatizujeme benefity, věnujeme se příležitostem ke konzumaci a nebojíme se ani lehce pošťouchnout konkurenci z řad energy drinků,“ popisuje vítězný koncept kreativní ředitel Isobaru Pavel Flégl.

„Z pohledu strategie jsme v první řadě analyzovali kategorii. Ta je nabitá testosteronem, extrémními sporty a hudbou a v komunikaci jednotlivých značek velmi podobná. Proto jsme vycítili příležitost jít do kontrastu s tím, jak se značky v kategorii prezentují,“ dodává strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.

„Isobar si nás získal prezentovanými koncepty, ale i formou a nadšením během samotné prezentace. Ačkoliv byl aktuální tendr zaměřen na komunikaci značky Wkup, hledali jsme kreativního partnera pro dlouhodobou spolupráci na brandech z našeho portfolia food, které budeme uvádět na trh v příštích letech,“ říká generální manažerka Melitty pro Česko a Slovensko Martina Hrušínská.