Isobar a Bistro Social získaly Chupa Chups

Značka lízátek se letos ukázala ve spojení se SuperStar, dál chce cílit na mladé zákazníky.

Agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network zařadily do svého portfolia značku lízátek Chupa Chups z portfolia společnosti Perfetti Van Melle. Ve dvou výběrových řízení vyhrály dlouhodobou správu sociálních sítí a následně i kampaňovou komunikaci, která má nastavit atraktivní vizuální styl a relevantně oslovit mladou cílovou skupinu. Loňskou vánoční kampaň Chupa Chups připravovala agentura Triad Advertising.

„Od první chvíle jsme k zadání přistupovali zcela integrovaně. Využívali jsme kombinace specifických znalostí Bistro Social (taktika pro social media platformy) a kreativní síly týmu Isobaru (strategie, big idea, exekuce). Druhým krokem k úspěchu byl celkový strategický přístup postavený na vlastním rozsáhlém výzkumu cílové skupiny a zaměření se na ‚hybridní‘ typ kampaně – tedy takové, která podpoří image značky a zároveň bude mít potenciálně výrazný dopad na prodej,“ vysvětluje strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.

Klient se rozhodl zrealizovat hned dva ze tří navržených konceptů kampaní. První kampaň od Isobaru bude nasazena letos v předvánočním období, druhá v průběhu roku 2021.

Dlouhodobou správu sociálních sítí už převzalo Bistro Social. „Mohli jsme dát prostor naší mladistvé povaze a přijít s odvážnými nápady, které si ne každá značka může dovolit,“ dodává kreativní ředitel Isobaru Michal Kotulek.

Chupa Chups se v letošním roce výrazněji ukázala ve spojení s talentovou soutěží SuperStar na televizi Nova a výběr nového strategicko-kreativního partnera by měl značce pomoci si dál otevírat cestu k mladým, specifickým zákazníkům. O značku Chupa Chups se stará brand manažerka Kristýna Chválová.