Automobilka Škoda v říjnu uvedla akční nabídku výhod k novým vozům pod názvem Škoda NejMix, která zahrnuje mimo jiné prodlouženou záruku na pět let s předplaceným servisem nebo s výkupním bonusem za stávající vůz. Nabídku doprovází kampaň, v níž už poněkolikáté Škodovka využila rockovou skladbu z 80. let Já na to mám skupiny Natural, tentokrát však v nových, originálních zpracováních - konkrétně to jsou pop, dechovka, heavy metal, rap, punk, elektronická taneční hudba, country, osmdesátkový funk a opera. Tímto chce kampaň demonstrovat, že nabídka Škoda NejMix přináší variabilní balíčky výhod k novému vozu opravdu každému.
V kampani tančí lidé různých věkových kategorií (a několik zvířat) originální taneček. Vše se děje za doprovodu zmíněných devíti různých verzí skladby, v tematicky stylizovaných prostředích. Výsledné tři spoty byly nasazeny do online prostředí. Kreativu připravila agentura Isobar Czech Republic (dřív Bistro Agency). Za produkcí stojí Toaster Pictures, spoty režíroval Prokop Motl. Všech devět variant songu Já na to mám nahrál ve svém studiu hudební producent Karel Havlíček.
Kampaň NejMix byla spuštěna v druhé polovině října a je určena pouze pro český trh. Škoda Auto plánuje její variace nasadit do médií i v následujících letech. Produkční řešení umožňuje měnit modely aut ve spotech, reklama tak bude stále pružně reagovat na aktuální nabídku nových vozů. Mediamix zahrnuje televizní spoty, online včetně sociálních sítí, print, rádio, materiály pro dealerské showroomy a venkovní reklamu.
Škoda NejMix
- Klient: Škoda Auto
- Značka: Škoda
- Kreativní agentura: Isobar Czech Republic
- Mediální agentura: PHD
- Produkce: Ivica Šúrová (Isobar), Toaster Pictures
- Mediamix: televize, online, tisk, rádio, out-of-home, POS
- Creative director: Pavel Flégl, Jan Rídl
- Copywriter: Jan Rídl
- Art director: Michal Kotulek, Marek Pařízek, Hana Kudrnáčová
- Account manager: Ondřej Vataščin, Tereza Wurstová
- Režie: Prokop Motl
- Fotograf: Adam Bartas
- Grafika: Jiří Jaroš, Igor Pašek, Matouš Sedlák
Sdílejte