
Ivo Mrena
E-shopová platforma Shoptet má nového marketingového ředitele, stal se jím Ivo Mrena. Střídá Radka Hudáka, který odešel jako konzultant na volnou nohu. Mrena v Shoptetu působí dva roky, nastupoval jako product marketing manager pro Slovensko a Shoptet Premium, poté byl country managerem pro slovenský trh. Teď plánuje posunout marketing firmy od lokálního ke globálnímu hráči: „K tomu nám pomůže jak změna strategie, facelift značky, tak interně i nové nastavení celého globálního týmu.“
Mrena v minulosti pět let působil v agentuře Made by Vaculik, kde měl na starosti digitální projekty pro klienty Stock, T-Mobile, Dobrý anjel nebo Sberbank. Následně pracoval v IT firmě Cleverlance, kde vytvořil a vedl její kreativní část Qub.digital. Později působil jako head of digital v inovačním centru Home Creditu. Před příchodem do Shoptetu zastřešoval digitální marketing pro klienta Škoda Auto v agentuře Peppermint Digital.
Zároveň si vyzkoušel podnikání – s vlastním e-shopem působil celkem na třech trzích. „Všechny své zkušenosti vložím do toho, aby se ze Shoptetu stala evropská jednička ve svém segmentu,“ prohlašuje.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
