Celosvětová jednička na trhu whisky, značka Jack Daniel’s spojila od srpna své síly s agenturou PR.Konektor. Jejich společným cílem bude propagace novinek, budování dlouhodobé strategie i originální přiblížení historie nejstaršího lihovaru v USA českým zákazníkům.
„Jack Daniel’s se dřív soustředil na spolupráci s ambasadory a propagaci formou event marketingu. Otázky, jak se v budoucnu posunout dál a značku na trhu ještě líp a kreativněji komunikovat, nám ze všech oslovených agentur nejlíp zodpověděl právě PR.Konektor,“ uvedl senior brand manager Patrik Skála.
Agentura PR.Konektor bude mít nově na starosti produktovou komunikaci, zviditelnění novinek v portfoliu značky a podporu festivalů i dalších eventů spojených se značkou. Chystají se eventy, spojené s různými významnými dny, jako je Mezinárodní den whisky, či projekty, které přiblíží události, jež se za víc než 150 let historie značky staly. Středobodem bude postava zakladatele Jacka Daniela, který se stal majitelem palírny v pouhých 16 letech.
Spolupráce se týká i přípravy kampaní, kreativní koncepce, zaměřené na vnímání značky, korporátní a lifestylové komunikace. Odpovědným za agenturní stranu je account director Josef Chrpa.