V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Jack Daniel’s ukazuje novou čtveřici ambasadorů

Značka Jack Daniel’s se stejně jako loni i v letošní podzimní kampani spojila s ambasadory. Rozhodla se zaměřit na příběh a inspirativní osobnosti, které stojí za značkami se týmiž hodnotami, jaké uznává i prémiová palírna. „Společným znakem všech ambasadorů je, že se nebojí dělat věci po svém. Všichni vytvářejí jedinečné produkty, kterým vtiskli autenticitu díky svému pokornému přístupu k materiálu, kvalitnímu provedení a vytrvalé práci,“ říká Patrik Skála, senior brand manager Jack Daniel’s.

Zadáním pro agenturu Pram Consulting byla podpora a formování jednotlivých značek Jack Daniel’s prostřednictvím ambasadorů značky a influencerů. Agentura proto pro každou ze čtyř značek Jack Daniel’s, kterými jsou Tennessee Whiskey, Gentleman Jack, Honey a Fire, vybrala osobnost, která s ní propojila svůj příběh, a společně jej začali dál rozvíjet. Celá komunikace je založena na použití nástrojů PR a media relations a jejím primárním cílem je ukázat veřejnosti rozdíly mezi jednotlivými produkty značky Jack Daniel’s a tím cílové skupině pomoci ztotožnit se s tou, která je jí nejbližší.

Srdce značky Jack Daniel’s, tedy Tennessee Whiskey se známou černobílou etiketou, reprezentuje David Šrámek, který se ve 33 letech rozhodl dát výpověď v práci a odjet na cestu kolem světa. Nakonec na cestách strávil 20 měsíců, Šrámek navštívil Norsko, Filipíny a pracoval v Austrálii nebo na Jávě. Díky zážitkům a poznatkům z cest teď působí jako kouč a pomáhá ostatním na cestě za jejich sny. 

David Šrámek a Jack Daniel's Tenessee Whiskey

David Šrámek a Jack Daniel’s Tenessee Whiskey

Tváří příchuti Honey s pravým včelím medem se stal Ctirad Sára, spoluzakladatel značky BeWooden, jež vyrábí dřevěné pánské motýlky: „Když děláme nové produkty, snažíme se, aby byly něčím zajímavé, a k tomu si vybíráme zajímavé značky. Společně s Jack Daniel’s jsme se rozhodli vyrobit motýlky ze sudu. Pochází z použitého sudu, který voní po dřevě, ale také po whiskey.“

Jack Daniel's Honey a motýlek BeWooden od Ctirada Sáry

Jack Daniel’s Honey a motýlek BeWooden od Ctirada Sáry

Daniel Piterák se stal ambasadorem pro Gentleman Jacka. Piterák jako profesionální hokejista se dostal až do českého reprezentačního týmu, působil na manažerské pozici startupem Strv, ale největší úspěch přišel až tehdy, když postrádal kvalitní peněženku, do které by se vešel i jeho iPhone. Rozhodl se proto, že si ji sám vyrobí. V roce 2013 se jeho značka Danny P. stala prvním českým výrobcem v oficiálním e-shopu Applu.

Gentleman Jack a kožené výrobky Daniela Piteráka

Gentleman Jack a kožené výrobky Daniela Piteráka

Za skořicový Jack Daniel’s Fire vystupuje tatér Peter Minárik. Ten po kariéře v marketingu potřeboval dát svému životu nový smysl, chtěl tvořit a protože se už 12 let nechává tetovat, vyzkoušel před dvěma lety tetovat sám. Dnes spolu s dalšími třemi tatéry mají salon Black Tulip Tattoo. Talent je podle něj jen pár procent úspěchu, splněné sny jsou odpracované. Minárik vytvoří pro Jack Daniel’s Fire speciální limitovanou edici.

  • Klient: Brown-Forman Czechia
  • Značka: Jack Daniel’s
    • Jack Daniel’s Tennessee Whiskey
    • Jack Daniel’s Honey
    • Jack Daniel’s Gentleman Jack
    • Jack Daniel’s Fire
  • Timing: listopad 2018 – leden 2019
  • Mediamix: online, print
  • PR agentura: Pram Consulting            
  • Režie: David Koláček (Future Marketing)