Značka bylinného likéru Jägermeister uvedla kampaň, v níž hrají hlavní roli roky 2000 až 2009. Představí se v ní příběhy devíti českých osobností, jimž nultá léta dala zásadní směr. „Nultá léta vnímáme jako zlomová. Na české i světové scéně se zrodilo nespočet skvělých počinů a věcí, které formovaly dnešní svět. Oslovili jsme umělce a sportovce, kteří byli v těchto letech čerstvě dospělí a dnes jsou z nich zkušení lovci, kteří si jdou za svým a zároveň tvoří velmi výraznou cílovou skupinu pro značku Jägermeister. Líbí se nám jejich filozofie i jejich životní příběhy, které mohou inspirovat dnešní právě dospělou generaci,” vysvětlila Pavlína Valko, brand manažerka Jägermeisteru pro český a slovenský trh.
Průvodcem kampaně je legenda české a slovenské graffiti scény 2Mad. Ten se typicky se zahalenou tváří vypravil za osmi lidmi se skicákem v ruce, aby do něj zaznamenával důležité fragmenty příběhů Affra, Martina MG Gilliana, Kateřiny Salavcové, Seniora, Alžběty Jungrové, Tomáše Rejmana, Jakuba Peška a Jakuba Veselského. Kampaň běžela od 5. listopadu, kdy se na YouTube představila první trojice videí z prvních rozhovorů. Dalších šest snímků mělo premiéru 19. listopadu a 3. prosince. Na přípravě kampaně se podílela agentura Kaspen/Jung von Matt se společností Lip Production.
Rozhovory použil 2Mad jako inspiraci a podklad pro tvorbu výsledné pocty hrdinům nultých let a z vybraných momentů - jeden od každé osobnosti - zkomponoval velkoplošnou nástěnnou malbu (mural), jež je od konce listopadu součástí exteriéru Klasick Wheels v pražských Holešovicích.
From 00’s to Heroes
- Značka: Jägermeister
- Klient: Rémy Cointreau
- Kreativní agentura: Kaspen/Jung von Matt
- Produkce: Lip Production
- Mediamix: online, out-of-home
- Nasazení: 5. 11. - 3. 12. 2018
Sdílejte