Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Jägermeister na Snapchatu vysílá z backstage

Prvním přenosem značky ze zákulisí kulturních akcí je natáčení videoklipu Vladimira 518.

Jägermeister

Značka Jägermeister se spojuje s volnočasovými akcemi mladých lidí

Hudebníci Vladimir 518, Mike Trafik, Smack a Pil-C uvedou nový videoklip Tak a teď oficiálně 17. května, už teď je možné nahlédnout do zákulisí natáčení prostřednictvím Snapchatu. Na svém účtu JagermeisterCZ to nabízí značka alkoholu Jägermeister. Kampaň produkuje a celý její kanál spravuje agentura TL5 Digital.

Jägermeister tak začíná na síti populární u mladých a startuje přitom koncept pravidelných přenosů ze zákulisí koncertů, festivalů a dalších akcí. Videa mají diváky zavést do backstage a přibližovat atmosféru z míst, kam se návštěvníci běžně nedostanou.

Kromě záznamů z klubů a festivalů Jägermeister každý měsíc představí jednoho umělce, se kterým štáb agentury TL5 stráví celý den. Jako první svůj program ukáže DJ NobodyListen a fanoušky zavede na Prague Fashion Week. Ukáže se jako módní návrhář a den zakončí na své party ze série Addict.

„Pro Jägermeister je Snapchat skvělý nástroj pro udržení kontaktu s našimi core militanty, ze kterých jsme jako značka vyrostli a pro které mainstreamové sociální sítě přestávají být aspirativní,“ říká brand manager Jägermeisteru Pavel Starka.

České zastoupení německé značky Jägermeister tak začleňuje Snapchat stabilně mezi své kanály, kde hodlá komunikovat dlouhodobě a pravidelně. Pilotním projektem na síti přitom byly Undercover Games.