Německý likér Jägermeister z portfolia distributora Rémy Cointreau potvrdil pozici jedničky mezi dováženými lihovinami v Česku i na Slovensku, kterou drží od roku 2014. Začátkem listopadu napočítal 3 miliony prodaných lahví v Česku a na Slovensku, ke konci roku 2016 počítá 3,4 milionu prodaných lahví o objemu 0,7 litru.
Rémy Cointreau proto odhaduje, že na konci letoška bude Jägermeister 5. nejprodávanější lihovinou v Česku (v čele jsou tuzemské lihoviny Fernet a Becherovka), na Slovensku pak 13., respektive 6. mezi dováženými.
Objem prodejů značky letos narostl v Česku meziročně o 30 %, na Slovensku o 26 %. „Žádná další větší značka z našeho portfolia nezaznamenala takový růst jako právě naše černé zlato,“ prohlásil říká Jiří Štětina, zone director pro střední a jihovýchodní Evropu a ředitel firem Rémy Cointreau Czech Republic a Rémy Cointreau Slovakia, která Jägermeister v Česku a na Slovensku exkluzivně distribuuje.
Jägermeister přičítá úspěch hlavně třem faktorům - pokrytí barů chladicími tap mašinami, precizní práci v maloobchodech a zaměření se na subkultury (v adrenalinových sportech, hudební scéně, umění), díky čemuž se snáze dostává k mladým ve věku 18 až 30 let. Na tuto skupinu mladých letos začala útočit nová značka Troublemaker, hruškový spirit výrobce Fleret a distributora Czechoslovak Spirit.
Netradiční bylo i oznámení prodejních výsledků novinářům, ty značka pozvala do pražského prostoru Forbidden Spot k neobvykle servírovaným pokrmům.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
