Německá značka alkoholu Jägermeister poprvé ve své historii přichází s vlastní kolekcí oblečení. Vychází ze základního prvku značky Jägermeister, jímž je noční život. Streetwear nazvaný Best Nights vypracovalo několik evropských designérů. Kolekce, která bude od 31. ledna v prodeji přes internet, zahrnuje trička, mikiny či teplákové soupravy, celkem 12 modelů.
Tkanina je čistě z bio bavlny, oblečení se vyrábí v Evropské unii. Každý kus obsahuje souřadnice hlavního sídla společnosti Jägermeister ve Wolfenbüttelu v Německu, jako reference značky. Konkrétně maskáčové tričko pak skrývá prvky, které je možné zobrazit pomocí filtru rozšířené reality pro Instagram.
Kolekci Best Nights a související kampaň pro značku vytvořila německá agentura La Red Berlin. Jedno euro z každé objednávky Jägermeister slibuje mezinárodní kulturní platformě United We Stream, který se snaží podporovat klubovou kulturu během celosvětové krize způsobené covidem.