Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Jágr tváří českých elektrokol a koloběžek Crussis

Jaromír Jágr pro značku Crussis

Jaromír Jágr pro značku Crussis

Jaromír Jágr pro značku Crussis

Jaromír Jágr pro značku Crussis

Český výrobce elektrokol a koloběžek Crussis uzavřel partnerství s hokejistou Jaromírem Jágrem, který se stane tváří zmíněných dopravních prostředků, určených aktivním lidem všech věkových kategorií. „Před dvěma lety jsme našli na sociálních sítích fotku, jak se Jaromír prohání na naší koloběžce. Ihned jsem ho kontaktoval, spolupráci se nebránil, a tak začala první jednání, která vyvrcholila letos podpisem smlouvy,“ popsal Petr Výkruta, majitel výrobní firmy Crussis Electrobikes. „Propaguju něco, co z minulosti znám a co jsem už používal ke svému tréninku a pro svou práci ještě před podpisem smlouvy,“ doplnil Jágr. Ten figuruje v kampani, která poběží v půrběhu podzimu a kterou zajišťuje pražská digitální agentura MarketUp. Fota a videospoty vznikaly v srpnu v lyžařském areálu Černá Hora - Pec.