Do kreativní agentury VCCP od června nastupují Luboš Jahoda na pozici business director a Lazo Raftovski v roli senior plannera. „Stavíme na tom, co vnímáme jako své silné stránky, a jsme si jistí, že Lazo i Luboš budou v tomto smyslu velkým přínosem pro strategický i accountský tým,“ uvedla Helena de la Barre, managing director VCCP, s tím, že agentura si od nových posil slibuje upevnění pozice silného strategického a obchodního partnera pro své klienty.
Jahoda do VCCP přišel po třináctiletém působení v agentuře Kaspen/Jung von Matt, kde byl jedním ze dvou managing partnerů a vedl práce pro klienty jako Ikea, Budějovický Budvar, Kooperativa nebo Volkswagen. V nové roli povede agenturní tým Albertu, s nímž VCCP dlouhodobě spolupracuje na budování značky.
Raftovski v pozici seniorního strategického plánovače VCCP naváže na své působení v agentuře před sedmi lety, kdy v roli stratéga pracoval na značce O2. Z agentury se přesunul do společnosti PPF, kde měl na starosti strategické plánování, business repositioning a customer experience design značky Home Credit napříč světovými trhy. Následně necelý rok pracoval pro značku Zonky, posledního tři čtvrtě roku byl v pozici head of business strategy v agentuře S5IVE (dřív Scholz & Friends). Specializuje se převážně na oblast telekomunikací, financí a online retailu.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
