Jak mocná je jedna věta. Schválně si to zkuste, co s vámi udělá:
Společnost Apple otevře v pátek v Praze svoji první značkovou prodejnu Apple Shop ve střední a východní Evropě!
Zní to skvěle, co říkáte? Já třeba přímo vidím Apple Store v San Franciscu. Alza vidí Apple Shop v Alze, který dneska otevřela. Protože se jedná z pohledu marketéra o fatální konflikt naprosto nesourodých značek, vyrazili jsme s celým štábem zcela výjimečně už v osm hodin dnes ráno na slavnostní otevření.
Přestřihnutí pásky jsme nestihli - když nás vpustili, byl tam už bugr skoro jako v pravém Apple Storu.
Nevím, co mě to napadlo tam jít. Už někdy v 8 být je pro mě smrťák. Asi že jsem chtěl zažít frontu.
Přišel i Michael Mareš z Forbesu. Naše fotografka mě instruuje, ať jako hovořím.
Naše fotografka má nápad, abych fotil mobilem.
Naše fotografka mi nařídila, ať mám radost z toho, že mohu jít zadem.
Interiér sekce Applu v Alze. Aby byli s to realizovat náročné vize společnosti Apple (tři stoly ze světlého dřeva), létali experti z Alzy do demo show roomu, který má značka v Londýně.
Prodej začal. Logo Apple Shopu je vyvedeno Helveticou, myslím Neue a Thin, a prý to není výmysl Alzy.
Neprodávají tu jenom Apple, zkusili jsme i výpočetní techniku jiné značky.
Narozdíl od Apple Storu, kde vám prodavač přinese zboží až pod nos, tady si ho naklikáte v eshopu, samozřejmě nejlépe na firmu.
Na Apple Shopu pracoval tým Alzy rok a čtvrt, není tedy divu, že návštěvníci užasle sledují možnosti těchto výjimečných technologií v zobrazování obsahu webové stránky www.alza.cz.
Prohlídka zboží - staré dobré „ruské zlato“ iPhonu 5s zaujalo návštěvníky všech generací.
Podávala se zelená - okurková nebo citrónová šťáva, ale v press roomu to bylo samozřejmě ještě o něčem tak trochu jiném.
Minulý týden prý delegace Applu z Německa, že podlaha není dokonale rovná - přes víkend ji tedy přebrousili. To jsme měli ještě dobré - v Istanbulu se rovnou sebrali a odletěli. A to byl konec.
Uvažoval jsem i, že si koupím digihru, ale, ruku na srdce přátelé, dokážete si mne, ano, mne, představit s digihrou?
V oddělení jsou vystaveny dvě velkoplošné instalace s obrazovými motivy.
Myslím, bohužel, že je patrné, kolik mi je let, tuhle fotku jsem si prohlížel velmi dlouho a velmi kriticky. Možná bych mohl omezit sladkosti a litry kokakoly. (S marketingovou manažerkou firmy Denisou Dlabovou.)
Vkusná vitrína zpřítomnila firemní hodnoty.
Martin Stránský s hlasem Dr. House v press roomu, je, jak se to říká, když, slovy písně Těžkého Pokondru, tančí Korn, „stoprocentní profesionál“.
S odborníkem z obchodu, který prozradil, že Alza dělá asi 20 % prodejů Applu v ČR.
Připravuje se speciální molekulární pokrm.
Připravuje se speciální molekulární nápoj.
Speciální nápoj má také zelenou.
Raut pro novináře obsahoval koblihy.
iPhone 6 by měl být den po celosvětovém uvedení i tady. Výjimečně jsem si vzal tašku pro novináře - byl v ní blok s logem Applu, který vypadá stejně, jako můj Air 11″.
Příjemné prostředí. Jen bych asi globálně přejmenoval „výdej“. Není to vůbec vzrušující slovo. „Výdej v Jateční“. No, asi by to sneslo malý rebrand.
Každý v press roomu dostal po Apple notebooku, šéfredaktor přivolal slovy „Holky, pojďte sem, Mára zase dává“ i personál prodejny. Nicméně, jak praví poutač vzadu, nejočekávanější novinkou roku je HTC.
Sdílejte