Druhý PR Brunch agentury Pram Consulting a Médiáře otevře aktuální téma employer brandingu a poradí, jak je v této oblasti možné využít public relations, aby všechny aktivity pozitivně ovlivňovaly příjmy vaší společnosti.
O čem bude řeč
- Prioritou většiny firem jsou kvalitní zaměstnanci. Dozvíte se, jak udělat ze zaměstnanců ambasadory značky a jak tím zvýšit prodeje firmy.
- Prozradíme vám strategii a tipy, jak může PR pomoci k získání nových kvalitních zaměstnanců a udržení stávajících.
- Probereme také vliv médií na employer branding a poradíme, jak využít média nové generace v komunikaci se zaměstnanci.
Těšit se tentokrát můžete i na panelovou diskusi se zajímavými hosty a praktické ukázky případových studií značek, které už ví, jak na employer branding.
V panelové diskusi promluví
- Jan Podhorný, head of marketing & graphic design, Tescoma
Uvést na trh každý měsíc dvacet nových produktů? Proč ne... Perfektní znalost novinek je pro zaměstnance obchodu a marketingu klíčovým faktorem k šíření těchto informací do retailu, e-commerce, a PR komunikace. Jak takový systém nastavit, co to obnáší na straně firmy a jaký to má vliv na zvýšení tržeb, prozradí Jan Podhorný. - Jan Somol, employer branding advisor, Universum
Jan Somol má v české pobočce společnosti Universum, která je globální jedničkou ve výzkumech v oblasti employer brandingu, na starosti komunikaci s firmami a zajištění, že čísla z průzkumů se stanou skutečným pomocníkem při budování efektivní zaměstnanecké značky a přilákání top talentů. - Luděk Kremser, CEO, Scholasticus
Luděk Kremser pracoval mimo jiné ve společnostech Fujitsu a Microsoft na nejrůznějších obchodních a marketingových pozicích. Mezinárodní zkušenosti získal v centrále společnosti Microsoft v americkém Redmondu, kde měl na starost uvádění nových produktů na celosvětový trh. Po návratu do České republiky působil jako marketingový ředitel a generální ředitel pro obchodní rozvoj ve společnosti Lasvit. Nyní působí jako CEO ve společnosti Scholasticus a nezávislý konzultant v oblasti mezinárodního marketingu a prodeje.
Celý program opět moderuje Patrik Schober, managing partner Pram Consulting.
Kdy a kde
PR Brunch proběhne v úterý 24. 5. 2016 od 9.30 v nových kancelářích vývojářské firmy Strv, v 7. patře kancelářské budovy River Garden v pražském Karlíně. Adresa je Rohanské nábřeží 678/23, 186 00 Praha 8. Parkování není zajištěno.
Přihláška
Kapacita je naplněna, registrace uzavřeny. Děkujeme za zájem.