Jak dostat z online reklamy víc: s efektivnějším cílením kampaní poradí AdExpres, Centrum a Seznam

Médiář.cz zve na odbornou mikrokonferenci o nových metodách cílení internetové reklamy.

New business director AdExpres.com Tomáš Búřil, yield manager Centrum Holdings Matěj Novák, šéf analytického týmu Seznam.cz Michal Buzek a business development director společnosti Adform Martin Švarc v úterý 30. října předvedou nové metody, jak z online reklamy dostat větší užitek (prodáváte-li či si platíte kampaň na internetu) nebo víc peněz (jste-li internetové médium).

JAK DOSTAT Z ONLINE REKLAMY VÍC
Mikrokonference serveru Médiář.cz o efektivnějším cílení kampaní na internetu

Termín: úterý 30. 10. 2012, 9.00-12.00

Místo: Galerie Louvre, Národní 22, Praha 1 (mapa)

Pro koho: zadavatelé reklamy, mediální plánovači, online vydavatelé

Program

  • 09.00 klidná ranní káva, džus, snídaně
  • 09.30 úvodní prezentace: konkrétní návody a případové studie
  • 10.30 diskuse s prezentujícími
  • 11.30 živé předvedení na stáncích ve foyer, lehký téměř oběd

Přednášející

  • Tomáš Búřil, new business director AdExpres.com
  • Matěj Novák, yield manager Centrum Holdings
  • Michal Buzek, šéf analytického týmu Seznam.cz
  • Martin Švarc, business development director, Adform

Moderuje

  • Tomáš Řehák, ejhle.net

Témata

  • Cílení online reklamy díky novým dostupným technologiím a formátům
  • Zásah konkrétního uživatele s definovaným zájmem jako doplněk k plošným kampaním cíleným podle afinity, nákup prostoru na CPT a jeho kultivace pomocí technologií, aby vyšel lépe než nákup na kliky
  • Využití real-time biddingu a jeho zavádění do české praxe
  • Nové reklamní formáty a jejich nasazování na online média

Partneři: AdExpres, Centrum Holdings, Adform

Partneři mikrokonference: AdExpres - Centrum Holdings - Adform

Registrace je ukončena, kapacita sálu je naplněna.