New business director AdExpres.com Tomáš Búřil, yield manager Centrum Holdings Matěj Novák, šéf analytického týmu Seznam.cz Michal Buzek a business development director společnosti Adform Martin Švarc v úterý 30. října předvedou nové metody, jak z online reklamy dostat větší užitek (prodáváte-li či si platíte kampaň na internetu) nebo víc peněz (jste-li internetové médium).
JAK DOSTAT Z ONLINE REKLAMY VÍC
Mikrokonference serveru Médiář.cz o efektivnějším cílení kampaní na internetu
Termín: úterý 30. 10. 2012, 9.00-12.00
Místo: Galerie Louvre, Národní 22, Praha 1 (mapa)
Pro koho: zadavatelé reklamy, mediální plánovači, online vydavatelé
Program
- 09.00 klidná ranní káva, džus, snídaně
- 09.30 úvodní prezentace: konkrétní návody a případové studie
- 10.30 diskuse s prezentujícími
- 11.30 živé předvedení na stáncích ve foyer, lehký téměř oběd
Přednášející
- Tomáš Búřil, new business director AdExpres.com
- Matěj Novák, yield manager Centrum Holdings
- Michal Buzek, šéf analytického týmu Seznam.cz
- Martin Švarc, business development director, Adform
Moderuje
- Tomáš Řehák, ejhle.net
Témata
- Cílení online reklamy díky novým dostupným technologiím a formátům
- Zásah konkrétního uživatele s definovaným zájmem jako doplněk k plošným kampaním cíleným podle afinity, nákup prostoru na CPT a jeho kultivace pomocí technologií, aby vyšel lépe než nákup na kliky
- Využití real-time biddingu a jeho zavádění do české praxe
- Nové reklamní formáty a jejich nasazování na online média
Partneři: AdExpres, Centrum Holdings, Adform

Registrace je ukončena, kapacita sálu je naplněna.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
