Setkání svým vystoupením zahájí Patrik Schober z Pram Consulting
Z průzkumu Pram Consulting mezi českými PR manažery vyplynulo, že rok 2016 je pro firmy rokem budování značky. Zaměřovat se budou na digitální komunikaci, komunikaci na sociálních sítích a tvorbu obsahu. Jak ale zaručit, aby tyto aktivity přinesly firmám také vyšší prodeje?
V úterý 23. 2. 2016 v Global Centru na Praze 9 se tím zabýval první odborný brunch agentury Pram Consulting ve spolupráci s Mediářem. Jde o výběrové setkání, účast byla omezena na 20 předem registrovaných.
Patrik Schober z Pram Consulting dal tipy, jak s pomocí PR, obsahu komunikace a dalších nástrojů zlepšit obchodní výsledky firmy, a ukázal konkrétní příklady úspěšných kampaní, kde PR a integrovaná komunikace prokazatelně pomohla firmám vyrůst.
Přečtěte si, o čem se na PR Brunchi mluvilo
Fotografie ze setkání
PR Brunch proběhl v Global Centru na Praze 9. Foto: Vojta Herout
Patrika Schobera přivítal šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust v pracovním úboru. Foto: Vojta Herout
Patrik Schober. Foto: Vojta Herout
Setkání začalo vystoupením Patrika Schobera. Foto: Vojta Herout
Jakub Černohorský z Grady. Foto: Vojta Herout
Návštěvnice PR Brunche. Foto: Vojta Herout
Kateřina Pištorová, mluvčí české pobočky Siemensu. Foto: Vojta Herout
Návštěvnice PR Brunche. Foto: Vojta Herout
Návštěvnice PR Brunche. Foto: Vojta Herout
Tomáš Vaněk, zakladatel Vizus Communications. Foto: Vojta Herout
Druhá část setkání patřila diskusi. Foto: Vojta Herout
Návštěvnice PR Brunche. Foto: Vojta Herout
Návštěvnice PR Brunche. Foto: Vojta Herout
Jan Osúch, mluvčí Cestovní kanceláře Fischer. Foto: Vojta Herout
Druhá část setkání patřila diskusi. Foto: Vojta Herout
Olivier Clerc. Foto: Vojta Herout
PR Brunch proběhl v Global Centru na Praze 9. Foto: Vojta Herout
Sdílejte