Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Tři způsoby, jak Project Agora podporuje inzerenty při používání služby Taboola

Project Agora

Project Agora dbá při používání služby Taboola na brand safety

Project Agora je přední mediální technologická organizace v regionu CEEMEA & LATAM, včetně silného zastoupení v České republice. Společnost se také může pochlubit exkluzivním partnerstvím se společností Taboola, jednou z předních světových platforem pro doporučování obsahu a nativní reklamu.  

Project Agora je exkluzivním partnerem společnosti Taboola na 26 trzích v regionu CEEMEA a pomáhá místním vydavatelům a inzerentům využívat sílu nativní reklamy s ohledem na neustálou bezpečnost značky. 

Na bezpečnosti značky záleží

Existuje několik důvodů, proč by značka měla přidat nativní reklamu do svého reklamního mixu: zvýšení výkonu napříč celým trychtýřem, špičková technologie společnosti Taboola, obrovský lokální a globální rozsah odpovídající rozsahu společnosti Google a sociálních médií. Je však také velmi důležité, aby čeští inzerenti při provozování svých kampaní na platformě Taboola měli zajištěnu bezpečnost značky na nejvyšší úrovni.

Podle studie Forrester-Oracle 60 % spotřebitelů uvádí, že pověst nebo hodnoty značky jsou „nejdůležitějším“ faktorem při nákupu. Pokud jsou nativní reklamy umístěny v prostředí, které je v rozporu s deklarovanými hodnotami značky, může to mít škodlivé účinky na dlouhodobou životaschopnost.

Bezpečnost značky je pro inzerenty i vydavatele stále větší prioritou. Inzerenti musí věřit, že jejich nativní reklamy budou zobrazovány výhradně v prémiových publikacích, které pomáhají pozvednout jejich značku - a chránit veřejnou image, kterou si chtějí udržet. 

Project Agora poskytuje inzerentům přístup k ručně vybíranému inventáři místních vydavatelů a měsíčně v Česku obslouží 356 milionů zobrazení prémiové reklamy. Zároveň se stará o to, aby inzerenti měli zajištěnu bezpečnost značky a podporu v řadě dalších směrů.

Tři způsoby, jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky a podporuje inzerenty při používání služby Taboola

Lidský audit reklam

Jedním z důvodů, proč platformy pro nativní reklamu často nedokážou chránit značky, je to, že jsou automatizované. Reklamy jsou do systému vkládány bez skutečného auditu a k urychlení procesu se používá software pro překlad umělou inteligencí.

Výsledkem je, že často proklouznou „hraniční“ reklamy, což znamená, že vydavatelé nemohou udržet integritu svých stránek - a značky nakonec zobrazují reklamy v pochybném prostředí.

Project Agora zajišťuje, že kromě technologických blokátorů existuje také lidský audit. Místní interní tým rodilých mluvčích kontroluje 100 % reklam Taboola, které jsou spuštěny v Česku. 

Tím je zajištěno, že každá zobrazovaná reklama splňuje vysoké standardy inzerentů i vydavatelů - vytváří se tak prvotřídní úroveň bezpečnosti značky.

Zaručené prostředí pro obsah bezpečný pro značku

Inzerenti se velmi zajímají o obsah, vedle kterého se jejich nativní reklamy zobrazují. A mají k tomu dobrý důvod. Smyslem nativních reklam je vytvořit dojem, že jsou součástí organického obsahu, proto je důležité, aby obsah odpovídal image značky.

Společnost Taboola využívá inovativní technologii cílení před nabídkou, která je poháněna technologiemi DoubleVerify a IAS, aby inzerentům poskytla skutečně bezpečné prostředí, které odpovídá jejich cílům a hodnotám. 

Značky mohou navíc přizpůsobit své požadavky a blokovat konkrétní klíčová slova v názvech webových stránek a adresách URL a také používat značky pro monitorování po nabídce od jakéhokoli významného poskytovatele ověření třetí strany, takže mohou přidat další vrstvu kontroly a bezpečnosti.

Špičková podpora na trhu

Aby Project Agora nabídla zákazníkům bezproblémovou práci s nativní reklamou, podporuje inzerenty také mnoha způsoby: 

  • místní tým pro správu účtů s rodilými mluvčími - stejně jako mezinárodní podpůrná služba,
  • individuální hovory se zákaznickou podporou, při kterých si klienti mohou skutečně promluvit s člověkem o problémech, se kterými se mohou potýkat, a o optimalizačních opatřeních,
  • služby pro kampaně v bílých rukavičkách, kdy jejich interní tým pro provoz kampaní řídí kampaně a zajišťuje výsledky, o které inzerent usiluje,
  • týdenní školení platformy s mezinárodním týmem podpory,
  • otevřené úřední hodiny na týdenní bázi, kdy se inzerenti mohou obrátit na tým podpory a položit jakoukoli otázku.

Tímto způsobem Project Agora zajišťuje inzerentům bezpečí i podporu při provozování jejich nativní reklamy a umožňuje jim soustředit se na to, jak rozvíjet svou značku.

Text je placenou propagací společnosti Project Agora