Premiér Andrej Babiš (ANO) vystoupí v neděli 18. listopadu od 21.25 v živě vysílaném rozhovoru televize Nova. Půlhodinový pořad Vládní krize tentokrát nahradí Střepiny a bude ho moderovat Rey Koranteng. Interview se má zaměřit na dění, jež způsobila kauza Seznamu Babišův syn promluvil.

Jaké kampaně se v roce 2017 líbily Alanu Ostárkovi

Social media planner z Ogilvy Alan Ostárek rozšířil své vystoupení z lednového Social Date a na únorovém setkání digitálních agentur v kině Ponrepo promítl vybrané loňské reklamy.

Alan Ostárek v Ponrepu. Foto David Bruner

Alan Ostárek v Ponrepu. Foto David Bruner

Na Alanovo vystoupení se těšily hlavně ženy. Foto David Bruner

Na Alanovo vystoupení se těšily hlavně ženy. Foto David Bruner

eBay shání nesehnatelné

Je něco, co chcete, všude vyprodané? Pošlete nám na to přes Twitter odkaz a my vám to seženeme, navíc s 15% slevou, slíbilo americké tržiště. Díky tomu jeho kampaň vygenerovala deset milionů impresí za jediný den.

Valentýn na účtence 

Loňský Valentýn ozvláštnil turecký obchod Migros nabídkou nechat své milé či milému vytisknout milostný vzkaz na účtenku. Za publikování na Instagramu s příslušným hashtagem přitom značka přidala dotyčnému páru lístky do kina. “Za co je skutečně obdivuji a co si nedokážu představit u žádného řetězce u nás, je, že to dokázali propojit datově. Že spárovali věrnostní kartu se vzkazem zadaným přes internet,” podotkl Alan Ostárek.

Sparkasse posílá videovymahače

Německá “spořitelna” Sparkasse zacílila na mladé a propojila messenger bota s personalizovaným videem. Messenger bot se člověka vyptá, kolik a kdo mu dluží, pak podle údajů upraví reklamní spot. Celá kampaň takto propaguje možnost posílání si peněz prostřednictvím mobilů.

MaleSchrimp? KaleLimp? MailChimp!

Digitální marketéři znají emailingový nástroj MailChimp dobře, ne tak širší veřejnost. Originální kampaň si proto hrála s celkem devíti zkomolenými názvy MailChimpu, každý z nich dostala do vyhledávačů a každý měl svůj vlastní spot, svou vlastní microsite. “Investovali veškeré mediální peníze do propagace jiných značek, do propagace značky MailChimp nešel ani jeden dolar,” podotkl Alan Ostárek. Správnou značku se divák dozvěděl až nakonec, aby si ji o poznání víc pamatoval. 

M&M’s prozrazují děj Hry o trůny

Populární lentilky vyhlásily válku seriálu Game of Thrones (Hra o trůny) a v reklamních spotech prozrazovaly vymyšlené zápletky dopředu či nabádali diváky, aby dělali něco jiného, třeba naučili se vázat kravatu. V průběhu vysílání seriálu v televizi HBO značka M&M’s předsvědčovala lidi, aby lentilky nejedli. Po skončení Hry o trůny se koncept přenesl na další seriál Stranger Things.

Filmové puzzle na Instagramu

Funkci Save na Instagramu využil festival němých filmů v Torontu. D9ky ní šlo skládat puzzel z jednotlivých fotografií do podoby velkého obrazu. Kdo včas poslal jeho screenshot, vyhrál. Kampaň přinesla přes 60 milionů impresí a skoro polovina lidí, co ji viděli, si hříčku také vyzkoušela. 

Pedigree s psími maskami

Když na Facebooku swajpnete doleva, objeví se fotoaparát, který – pokud jej namíříte na obličej – nabízí také masky jako vrstvy přes tvář. Toho využila značka krmiva Pedigree a pomocí takto distribuovaných reálných psích “tváří” pomáhala umístit zvířata z útulků jejich novým pánům.

Pošli radši rypoše!

Jak přesvědčit mladé chlapce, aby nebyli sexuálně vydíráni poté, co přes online messenger pošlou někomu fotku své chlouby? Takhle si se “sextortion” poradili v Kanadě.

Fotoreportáž Davida Brunera

Digitálky se v Ponrepu v pražské Bartolomějské ulici scházejí každé dva až tři měsíce, tentokrát to bylo v pátek 16. února. Ostárkův pohled mířil do loňska, pohled Michala Krhuta z Boomerang Publishing se naopak zabýval očekávanými fenomény digitálního marketingu v letošním roce.

Setkání tradičně zahájil předseda digitální sekce AKA Petr Laštovka z Comtechu

Setkání tradičně zahájil předseda digitální sekce AKA Petr Laštovka z Comtechu

Na Alanovo vystoupení se těšily hlavně ženy. Foto David Bruner

Na Alanovo vystoupení se těšily hlavně ženy. Zleva Kateřina Klementová (Comtech_Can), Jana Pečivová (Comtech_Can), Barbora Šedivá (Comtech_Can), Markéta Sulovská (Dark Side), Kristýna Kalousová (Dark Side). Foto David Bruner

Alan Ostárek v Ponrepu. Foto David Bruner

Alan Ostárek v Ponrepu. Foto David Bruner

Kateřina Klementová (Comtech_Can). Foto: David Bruner

Kateřina Klementová (Comtech_Can). Foto: David Bruner

Štěpán Trnka (Ogilvy). Foto: David Bruner

Štěpán Trnka (Ogilvy). Foto: David Bruner

Michal Krhut (Boomerang). Foto: David Bruner

Michal Krhut (Boomerang). Foto: David Bruner

Michal Krhut. Foto: David Bruner

Michal Krhut. Foto: David Bruner

 

Michal Krhut. Foto: David Bruner

Michal Krhut. Foto: David Bruner

Tomáš Bělohlávek (Comtech_Can). Foto: David Bruner

Tomáš Bělohlávek (Comtech_Can). Foto: David Bruner

Text vychází z dlouhodobé spolupráce digisekce AKA s Médiářem