Polarizovaná společnost. Občanské nepokoje. Dezinformace. Klimatické změny. To všechno jsou rizikové faktory, které ovlivňují bezpečnost i ekonomiku v jednotlivých zemích světa. Společnost Semantic Visions všechny potenciální hrozby nepřetržitě monitoruje pomocí umělé inteligence a unikátních softwarů, rovnou ve 12 světových jazycích.
Informace pak poskytuje relevantním subjektům – mezi její klienty patří jak mezinárodní státní instituce a kritická infrastruktura, tak i komerční společnosti, které chtějí mít například přehled o trzích, na nichž působí nebo kam chtějí expandovat. Semantic Visions pro své klienty ale umí navrhnout i softwarové řešení na míru – tak jako pro technologickou společnost SAP Ariba, která si přála nástroj, pomocí kterého by mohla snadněji detekovat rizika v dodavatelském řetězci.
Semantic Visions je společnost s českými kořeny a globálním niche produktem, jehož povaha je poměrně složitá. Proto se hlavním kritériem při přestavbě webu a formování nového brand narrativu stala jasnost a pochopitelnost. „Chtěli jsme, aby uživatel na první pohled viděl, v čem jsou služby firmy přínosné – tedy že nabízí informace, které vám usnadní dělat správná rozhodnutí,“ popisuje Andrej Štuk, kreativní ředitel agentury C3 Prague. Zkrátka Military-grade intelligence to power your decisions.
Podívejte se na nový web Semantic Visions
Samotné produkty jsou pak rozděleny do dvou sekcí podle cílových skupin: „Původní web primárně komunikoval jednotlivá řešení, my jsme logiku otočili směrem k uživateli a jeho potřebám.“ Samotné vizuální řešení pracuje s různou ostrostí pozadí a odráží jednoznačné poselství: buď můžete být zmatení a vidět svět rozmazaně, anebo mít všechny potřebné insighty a zcela jasně se orientovat.
„Přemýšleli jsme, jak co nejlépe a nejvýstižněji objasnit podstatu našeho unikátního řešení. Web byl ideálním prostředkem a výsledek, který jsme s C3 vytvořili, je kombinací jasného vysvětlení problematiky a originálního designu reprezentujícího náš brand,“ říká František Vrabel, zakladatel a ředitel Semantic Visions.
Surfovat přehledně a netradičně
Kreativní koncept podtrhuje UX řešení od Brainz Disruptive. „Abychom podpořili nový vizuální styl, zvolili jsme horizontální rozložení 60/40, tedy 60 % pro obsah, 40 % pro vizuál. Toto řešení nám zároveň dovolilo prezentovat informace netradičním způsobem, který je podpořený moderními animacemi a přechody jednotlivých sekcí a elementů,“ popisuje za Brainz Disruptive designér Tomáš Mrázek.
Největší výzvou z hlediska developmentu pak bylo využít hned několik technologických řešení zároveň. „Frontendová část webu semantic-visions.com je postavená na moderním JS frameworku Vue.js a Nuxt.js. Pro administraci používáme redakční systémem WordPress, upravený tak, aby fungoval jako headless CMS a komunikoval s frontendovou aplikací pomocí API a syntaxe GraphQL. Pro provozování tohoto řešení pak byla zvolena vysoce škálovatelná cloudová architektura s využitím Google Cloud Platform (GCP). Díky tomu je celý proces vytváření a nasazování webové aplikace plně automatizovaný,“ doplňuje hlavní vývojář Ladislav Janeček.
Text je placenou propagací agentury C3 Prague

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
